reklamacje - krok po kroku
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym targowisko mebli przysługuje Ci gwarancja konsumencka. Są to uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
1. Jeśli chcesz zareklamować produkt, napisz do nas na adres kontakt@targowiskomebli.pl i poinformuj o swojej decyzji. Wpisz w tytule wiadomości: REKLAMACJA, a w treści maila podaj nazwę produktu, opisz wadę produktu i wskaż do siebie dane kontaktowe.
2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie: 14 dni.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy) w terminie 4-6 tygodni od daty uznania reklamacji, wówczas koszty reklamacji pokrywa firma targowisko mebli.
4. Uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego stosowania nie podlegają warunkom gwarancji.